paramicha

Alla inlägg den 27 december 2010

Av Julia Kioskmongo - 27 december 2010 18:55

Idag kom Matilda "Mattiblatti" Oh. hem till mig! :) Vi bakade tusentals cupcakes, och åt upp... en var. xD

Så, NU håller jag på att "planera" (tror att man kan kalla det för att planera..) en liten filmkväll med några cheykompisar. :D

Funderar också på att skaffa en liten typ, signatur, det är ju inte jobbigt alls..? xd


Jaja, dags för lite dagens! :D



Halva wall of text; (läs om du orkar.. ;D)

Just nu verkar det som om det är många i min klass som skär sig. (inte alla, men många.)Som om "problemen" (som jag vet inte finns) försvinner då eller något.  Men jaja, dessutom lägger de ut bilder på bdb föreställande sina ytterst små sår. Varför? Uppmärksamhet. Det kanske är varför de skär sig från första början? De vill att alla ska kommentera "aww finns alltiiiiid älsk :(:(:(:(:(:(<3333" och liknande. Jo, i mina klasskamraters öron låter det som en bra anledning.



Blogg;

Photoshopfail.blogg.se



Nyhet på bloggen; Veckans blogg!

Skriv i en kommentar att du är med (och länka såklart till din blogg). På fredag utser jag en vinnare som blir länkad i varje inlägg i en vecka! :)

Tidigare månad - Senare månad

_

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Chey på 12 år som skriver om allt från hästar till naglar till bakverk! :D

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<<
December 2010 >>>

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards