paramicha

Alla inlägg den 10 januari 2011

Av Julia Kioskmongo - 10 januari 2011 21:08

Näähe, det blev ingen 'dagens' igår...

Men jag har en anledning! o-o

Jag gick ner för trappan, mamma tvingar mig att hjälpa till med att plocka undan allt julpynt... det är mer än vad man tror... x(

Provar på lite nya bloggsidor nu, så just nu är det Devote som undersöks! Besök gärna den 'nya' bloggen och berätta lite om vad du tycker är bättre eller sämre, för jag funderar på att byta... :o

*klickaklickalänklänklänkklicka*


Eherm.. som ni antagligen vet så var det ju första skoldagen för de flesta idag. Förjävligt var det. Var sjuukt trött, och dessutom hade vi någon slags redovisningsgenomgång halva dagen, så vi rörde ju knappt något på oss. Och sen hade jag trummor efter också.

Ja, det är bara att sätta fart, ska ner till torget, och lika långt till. Dessutom hade busskortet gått ut så det var ju inte bara liite jobbigt...



Jaja. Jobbig dag typ. Nu får jag bara kolla så att länken funkar här, sedan är allt bloggrelaterat klart för idag! Ingen dagens, tyvärr. Men ni förstår nog varför... *halvsover*

                    Puss påer!

Tidigare månad - Senare månad

_

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Chey på 12 år som skriver om allt från hästar till naglar till bakverk! :D

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011
>>>

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards