paramicha

Direktlänk till inlägg 12 januari 2011

Stallet snart!

Av Julia Kioskmongo - 12 januari 2011 16:45

Snart blir det att dra ut till stallet... mår inte jättebra, men det blir av ändå. Kanske kommer med ett inlägg när jag kommit hem och duschat och så, men det är nog lite osannolikt, eftersom det blir ganska sent...

Ehm, men skolan har varit fett kul iaf! :D Anledningar:

1. Bild

2. På franskan fick vi äta typ, paj/kaka, likadan som de åt på trettondan i Frankrike, och kladdkaka som Jossan och Alva gjorde som "reserv" utifall våran lärare inte skulle klara av paj/kakan.

3. SLUTAR TIDIGT!


Jaja, här kommer dagens för första gången på tre/fyra dagar, haha... x)



Dagens klädval;

 

Leggings; från Tokyo | Tröja; Gina Tricot | Kofta; Gina tricot

(iPhoto var inte samarbetsvilligt idag, så bilden blev lite... sne.)



Dagens godis; Choklad! :D (inte för att jag har ätit det, men ändå.)

 

                                Nomnomnom...



Dagens trååk; SO-läxa! D:

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia Kioskmongo - 13 januari 2011 18:12


Är inne på min supersega dator och kollar på... saker typ. x) Men iaf. Är inne på en webbshop med skitbilliga saker till naglar! :D Oh, nu tror jag att jag går ner, sätter mig framför Scrubs och målar naglarna. Btw, noll matlust idag. Anlednin...

Av Julia Kioskmongo - 13 januari 2011 12:37


Sitter i skolan nu och bloggar samtidigt som jag gör en extrauppgift för att jag inte kan vara med på gympan. Har väldigt, väldigt ont i magen, unknown reason. Iaf. Har på lite musik samtidigt i mina superhörlurar... Kent-Utan dina andetag, som jag "...

Av Julia Kioskmongo - 12 januari 2011 22:09


Hemma från stallet (sedan ganska länge egentligen, haha), har tatt ett jätteskönt bad och dushat varmt! :) hur skönt som helst, har inte badat på skitlänge, dushar bara hela tiden. :o Nu ska jag iaf börja göra i ordning mig för att sova, godnatt! :...

Av Julia Kioskmongo - 11 januari 2011 20:52


Är sjukt trött idag igen... men har ändå gjort en läxa och kollat på South Park. Men nu ska jag ta det lungt och mysa med en toast och lite Mia & Klara eller någon annan rolig serie... :) kanske nåt från svt play annars. Har iaf orkat göra en fi...

Av Julia Kioskmongo - 10 januari 2011 21:08


Näähe, det blev ingen 'dagens' igår... Men jag har en anledning! o-o Jag gick ner för trappan, mamma tvingar mig att hjälpa till med att plocka undan allt julpynt... det är mer än vad man tror... x( Provar på lite nya bloggsidor nu, så just nu ...

_

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Chey på 12 år som skriver om allt från hästar till naglar till bakverk! :D

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011
>>>

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards